diğer 


/ 2
  1. bütün herşeyi boş ver beni seç
    (uncertain ?, 13.01.2011 18:46)
  2. pikaçuysan evlenirim bile
    (tavsancaninisenin ?, 13.01.2011 19:14)
  3. @2 GayTavşan
    (uncertain ?, 14.01.2011 14:50)
  4. ya beyler nedir bu diğer ya nedir!?
    (fazla soze gerek yok ?, 28.01.2011 13:56)
  5. @4 zürriyetini sikeyim be piç
    (yasadim ama doymadim ama ?, 18.03.2011 20:21)
  6. (bkz: other)
    (herhangi bir user ?, 05.07.2011 14:54)
  7. lan cidden ne lan bu?merakımda ciddiyim.
    (iptenteraziboktanalisveris2 ?, 28.07.2011 01:15)
  8. ölüler bunlar vaktinde verdikleri sözleri tutmayınca dehlizlere sürüldüler
    (sfrskz ?, 29.07.2011 13:51)
  9. 2 şık içinde hep 3. seçmek
    (itdalasi ?, 11.08.2011 03:50)
  10. top mu bunlar?
    (tuz ruhuyla 31 ?, 02.09.2011 15:22)
  11. 2.304
    (john falcon un penisii ?, 12.09.2011 17:35)
  12. 2.534
    (silikyedimfelekten2 ?, 23.09.2011 11:31)
  13. ne oluyor lan bunlar
    (refikalttankor ?, 15.10.2011 16:24)
  14. 2.881
    (sex tanrisi ?, 04.11.2011 16:55)
  15. 2.947
    armonik sözlük hatası: entry metni girilmelidir.
    (liseli yok mu ?, 16.11.2011 21:20)
  16. 2.969
    (john falcon un penisii ?, 17.11.2011 19:24)
  17. ne olum bu sikicem kaç senedir kullanıyorum
    (sanavericekbiseyimvar2 ?, 29.12.2011 23:51)
  18. silikler.
    (balba balba ?, 04.01.2012 05:58)
  19. çok renkli bi başlık.
    (stresli kedi ?, 16.02.2012 14:42)
  20. 3.530
    (ismail abinin ceketi ?, 19.02.2012 04:41)
/ 2

© 2024 - armonik sözlük uludağ sözlük

bu sitede yazılanların hiç biri doğru değildir. yazılardan yazarları sorumludur. bir interaktif sözlük çalışmasıdır. armonik sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.