dakara mata 


/ 2
  1. lan adam nere gitti mınako.
    (nikim ?, 21.06.2013 14:25)
  2. dakarağğğğğğğğ :( :( :(
    (sushi bolivar ?, 24.06.2013 05:12)
  3. ortalığın anasını siqicem
    (devire dur ?, 24.06.2013 05:12)
  4. yarın yaygara zamanı (:
    (23yildir31cekmeyenkizginayi ?, 24.06.2013 05:13)
  5. Noldu laaaaaaaaaağğğğğğğğğğğğnnnnnnn
    (asmadavulcu ?, 24.06.2013 05:15)
  6. unutulmuş yazar kardeşimiz :( vefasız dostları çabucak silmişler :(
    (23yildir31cekmeyenkizginayi ?, 24.06.2013 17:11)
  7. zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xdxdddddddd
    (freusty ?, 24.06.2013 17:12)
  8. nickini değiştirip sildiler lan olayı anlamadım ama :d
    (pilsiz saat ?, 24.06.2013 17:12)
  9. bu adamın çaylak olması moderasyonun ne ka orospu çocuuuuu olduğunun işarisidir
    (dinsizin hakkndan gelen imansiz ?, 29.07.2013 16:10)
  10. @9 haklı açın yarimin çaylağını
    (papaz kizi ?, 29.07.2013 16:11)
  11. sorun sende değil, bende kamki. kusra bakma.
    (freusty ?, 22.11.2013 00:53)
  12. adamın hası la bu. kanka senle işim var bana ulaş :D
    (organiksperm ?, 22.11.2013 01:04)
  13. görüşek kanka sdfgfds:D
    (another brick ?, 22.11.2013 01:05)
  14. Wassaptan konusuyoz kiskANIN XDDDDDD
    (sihirbaz ve ciragi ?, 22.11.2013 01:06)
  15. laaaaağn
    (31 ceken sinek ?, 10.12.2013 01:51)
  16. büyük kürt
    (duz yuruyen yengec ?, 10.12.2013 01:52)
  17. yüce insan
    (sihirbaz ve ciragi ?, 19.01.2014 01:39)
  18. yengen bizim okuldaymış ;)
    (high libido ?, 19.01.2014 01:39)
  19. mutluluklar diliyor dakara ^^ ihihihihihhihi
    (sihirbaz ve ciragi ?, 19.01.2014 01:40)
  20. nikaltımı uçuranın da amk
    (dakaramata ?, 05.04.2020 03:16)
/ 2

© 2024 - armonik sözlük uludağ sözlük

bu sitede yazılanların hiç biri doğru değildir. yazılardan yazarları sorumludur. bir interaktif sözlük çalışmasıdır. armonik sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.